Η τέταρτη μέρα ήταν αφιερωμένη στην εκτός τάξης εκπαιδευτική διαδικασία (outdoor activities). Ως παράδειγμα διαδραστικών εκπαιδευτικών μεθόδων (επίσκεψη σε μουσεία, βιβλιοθήκες, ιστορικές τοποθεσίες) γνωρίσαμε την ψηφιακή εφαρμογή Goosechase. Χρησιμοποιώντας την, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί περιηγήθηκαν ανά ομάδες στην πόλη της Ρώμης σε «κυνήγι θησαυρού». Η επιμορφώτρια έστελνε τις «αποστολές», οι οποίες αποκάλυπταν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την πόλη.